14 Eylül 2015 Pazartesi

CHANEL LE VOLUME DE CHANEL WATERPROOF MASCARA - 10 NOIR

                 Efendim 2. kez tekrar merhabalar tam bloga bir dönüş yapmıştım ki ülke gündemimiz malum çok üzücü günler geçirdik, yazmak içimden gelmedi açıkçası, söylenecek çok söz var elbette ancak burası yeri değil, şahsım adına yerini zamanını bekliyorum diyeyim. Hayat biraz normale dönmüşken ben de sadece ülkemiz okuyucuları için değil de yabancı aramalarla bloguma düşen çok sevgili okuyucularım için artık bir ürün yazısı yazayım dedim. Bakalım ürünümüz neymiş;
                 Yaz başında ihtiyaç dahilinde bir rimel edinmek istedim. Ancak bu yaz tatilini oldukça sıcakta geçireceğim ve planlı katılacağım düğün vs. olduğu için sıcakta akmayan, bulaşmayan bir rimel olursa iyi olacaktı. Daha önceki waterproof rimel deneyimlerinden hiç hoşnut olmamıştım, derken o sıra çok övülen Chanel le volume de Chanel rimeli denemek istedim ancak benim çok popüler ürünlerle aram pek iyi değil ( ne zaman çok popüler bir ürünü alsam yıldızım barışmıyor ). Ürünü bakmaya gittiğimde waterproof olanını normal olandan daha çok beğendim.


   



                     Ürünümüz siyah metal, sade ama çok şık bir ambalajda geliyor, Kapak tıklama sesi ile kapanıyor ve tam oturuyor, Rimel, kıl fırça gibi duran ama plastik kısa kıllara sahip olan bir fırçaya sahip ancak diziliş şekli sayesinde tek katta bile güzel bir görüntü veriyor. Ben genelde uzun kıl fırçalı rimelleri seviyorum ama bu rimelde tek katta güzel bir kaldırma, tek tek ayırma ve güzel hacim verdi. Waterproof rimellerin diğer rimellere göre kirpikleri biraz daha kaldırdığı ise bir gerçek zaten. Hacim konusunda ise 2. katta daha başarılı diyebilirim. Renk olarak çok çok koyu bir siyah değil, normal olanın rengi sanırım daha koyu.  Akma, bulaşma, kirpikleri yapıştırma ve sürdükten birkaç saat sonra göz altına minik minik dökülme ise kesinlikle olmuyor.
                  Gelelim waterproof rimellerin asıl sorunu olan temizleme sorununa ki yeni denediğim ve yakında yazısını yazacağım bir ürünle oldukça sorunsuz temizlendi, genelde waterproof rimeller çok zor temizleniyor. Ürüne ait diğer fotoğraflar, içerik listesi ve kirpiklerimdeki duruşu ise aşağıdaki gibi. Kirpiklerimdeki fotoğraflar çok net değil ancak fikir edinmenize yardımcı olacak türden. Ne yazık ki fotoğraflar net çekilse bile bloggere yüklenince kalitesi düşüyor.




                                                                  Rimelsiz kirpikler


                                                                      1. kat


                                                                       2. kat





                             
                         Son fotoğraflar her iki gözde 2 kat ve baz kullanılmadan. İçerik listesi ise merakliları için;



                   Eklemeyi unuttuğum diğer bilgiler ise bendeki renki 10 numara siyah, sanıyorum 2 rengi daha var ve ürün fiyatı 115 tl. Ben biriken puanlarımla oldukça indirimli bir fiyata edinmiştim.

                   Sevgiler ve mutlu haftalar dileğiyle........

2 yorum:

  1. bende almistim bunu, kücük testeri cok hosuma gitmisti ama büyük verziyonu ayni kalitede degildi maalesef, tekrar almamistim. Yazin akmayan, bulasmayan ve kirpikleri süper gösteren rimel benefit in they re real, uzun süredir benefit roller lash rimelini kullaniyordum, oda cok güzel, ama they´re real gercekten kaslara kadar tüm gün hacimi tutan bir rimel oldugu icin ondan tekrar aldim yine, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. ilginç ama dior ve chanel'in WP maskaraları benim gözüme alerji yapıyor o nedenle kullanamıyorum..

    YanıtlaSil