7 Ekim 2015 Çarşamba

AVON ONYX LUSTRE TRI - SHADOW

                       Oldukça uzun zaman öncesine ait bir ürün bugünün konuğu. Avon bir zamanlar onyx lustre isimli sınırlı üretim bir koleksiyon çıkarmıştı. Normalde markanın göz farlarıyla yıldızım çok kalıcı yapıda olmadıkları için barışık değil ancak bu ürünün her zaman kullanılabilecek güzel renkleri ve küçük sempatik ambalajı önsezilerimi zamanında iyi ki yönlendirmiş.








                 Ürünün boyutları oldukça küçük, benim gibi az göz makyajı yapanlar için ideal olduğunun düşünüyorum. Renkler  ayrı panlarda olmadığı için de karıştırarak kullanabiliyorsunuz. En açık rengin biraz tozutması dışında diğer renklerde hiç tozutma olmuyor. Kalıcılıkları göz bazı olmadan da ortalama bir fardan beklenmeyecek kadar başarılı. Sabah kullandığım vakit akşama kadar renklerde uçma, solma olmuyor.




                Ambalajın kapağında bir aynası ve altından açılan minik çekmecesinde de klasik sünger aplikatörü bulunuyor.




                Bu sınırlı seri çıktığında çok güzel karışık renkli dudak parlatıcıları da vardı. Ben hiç gloss insanı olmadığım için almamıştım ama bu midnight lustre renginden başka bir de bordo rengin hakim olduğu bir versiyonu daha vardı ki keşke onu alsaymışım.




                    Çok önce edindiğim bir ürün olduğu için hakkında fiyat, içerik bilgisi veremiyorum. Bazen hiç tahmin etmediğimiz markaların bizi şaşırttığı bir gerçek.


                   Sevgiler.... 

1 yorum:

  1. Renkelere bayıldıım!!! Nasıl güzel smokey eye olur ama offf... güle güle kullan :) Öperim!

    YanıtlaSil