5 Ekim 2015 Pazartesi

RITUEL de BEAUTE SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ BURUN BANTLARI

                Düzenli olarak burun bandı kullanmaya çalışıyorum. Blogu düzenli takip edenler arama etiketinden daha önce kullandığım ürüne de ulaşabilirler hatta. Çok sevdiğim bloglardan birkaçında okuyup, başarılı olduğunu görünce oldukça merak etmiştim ancak denk gelmek ne mümkün. Neyse geçenlerde denk geldimde merakım sona erdi. Başta ürünm BİM Marketlerde satıldığı için biraz önyargılıydım ancak kullandıktan sonra fikrim değişti.






                      Ürün standart bir burun bandı şeklinde ve ben daha önce kullandığım bantlarda olduğu gibi bu bantların da kullanırken sağ ve sol üst köşelerinden gözaltlarıma denk geldiği için birer eğimli üçgen parça kesiyorum. Temizleme konusunda ise şu ana kadar en başarılı bulduğum ürünlerden biri diyebilirim. Peeling sonrasında uyguladığımda daha başarılı sonuç alıyorum.
                      Bir paket içerisinde 6 adet bandın bulunduğu Rituel de Beaute siyah nokta temizleyici burun bantları BİM marketlerde satılıyor ve fiyatı 5 tl. sanırım. Ben haftada 1 kez uygulamayı tercih ediyorum.
                      Ürün Kore menşeili, ambalaj üzeri bilgileri, kullanım önerisi ve içerik listesi ise aşağıdaki gibi;


 







                       Sevgiler........

1 yorum: