12 Şubat 2016 Cuma

PERISSCOPE LIP LOVER - ÇEKİLİŞ (KAPANMIŞTIR)

                 Haftanın son gününden merhabalar, uzun zamandır blogda bir çekiliş yapmamıştım. Hali hazırda kış mevsime uygun olduğunu düşündüğüm birkaç ürünü Sevgililer Gününü de bahane ederek birleştirdim ve siz sevgili izleyicilerime armağan etmek istedim. Umarım beğenirsiniz.






                  - Nivea Essential Care Lip Balm
                  - Eklips Dudak - Ruj Fırçası
                  - Avon Ultra Glazewear Glossy Lip Pencil - Crushed Rose - İster dudak kalemi isterseniz de ruj olarak kullanabilirsiniz.
                  - Essence Lip Liner Dudak Kalemi - No: 12 Wish Me a Rose
                  - M.A.C Matte Lipstick - Heirloom Mix Koleksiyonundan Sparks Of Romance - Ayrıntılı swatch için tık tık.

   
                   Çekiliş koşulları ise çok kolay, sadece blogumun GFC ve Bloglovinden izleyicisi olmanız. Sosyal medya takip etme zorunluluğu ve + 1 hak olmayacak. Blogla ilgili düşünce ve yorumlarınız varsa bırakabilirsiniz. Lütfen sizlere ulaşabileceğim iletişim adresinizi bırakmayı unutmayınız.
                   Çekiliş 22 Şubat Pazartesi saat 20:00 ' da sonuçlanacak.

                  Herkese bol şans.....

                  Sevgiler.......    

17 yorum:

  1. Ne güzel çekiliş olmuş, teşekkür ederiz!!! Ben çok kırmızı insanı değilim, ama kayıtsız kalamadım bu güzelliklere! Çekilişe de arkadaşımın şansına katılayım dedim :) Yalnız Bloglovin'e giremiyorum şu an, acaba seni takip ediyor muyum? Etmiyorsam haber verir misin? İzlemeye alayım?
    eposta: surdarcenciel@gmail.com
    GFC: basakcelik
    Bloglovin: Basak Celik (olmalı)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Başak, Bloglovinde sorun var evet ama görünüyorsun. Bol şans.

      Sil
  2. merhaba
    gfc umut sukran
    sevgiler
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba galiba ilk katılan benim GFC Elif KARAKOÇ olarak takipteyim. Bloglovinde tıklıyorum ama açılmıyor oradan takip edemedim. G+ Paylaştım. https://plus.google.com/105359807871778187147/posts/YirG3dbbQmM
    Mail adresim elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglovinde sorun var, yeni takipçikabul etmiyor, çekiliş için bloglovin şartını iptal ettim zaten. Bol şans....

      Sil
  4. selamlar takip tmm gfc den paylaşım tmm mail adresim soketalasem-2011@hotmail.com kolay gelsin

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,Gfc: pervin
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    gfc: prhn
    https://www.bloglovin.com/people/prhn-3118159 adlarıyla takipteyim.
    ürün yorumlarınızı okumayı seviyorum.
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :)
    Gfc: Ojelerimolmadanasla
    ojelerimolmadanaslaa@gmail.com
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar
    GFC: Mehtap ULUIŞIK
    G+'da paylaştım https://plus.google.com/+MehtapULUIŞIK/posts/TsazaeSZQJc

    m.uluisik9034@gmail.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil