31 Aralık 2016 Cumartesi

BİTTİ-GİTTİ#22 (KASIM-ARALIK 2016)

                     Yılın son bitenler yazısından merhabalar, bu geçtiğimiz iki ay yine renkli kozmetik ürün bitiremedim ancak sürekli kullandığım ürünler mevcut. Sözü çok uzatmadan hemen başlayayım;




1- Organix Sea Mineral Şampuan: Oldukça sevdim. Saç kremi ile beraber kullanıyorum, ikinci kutuya geçtim bile, yazısı yakında gelecek.
2- Wellness Beauty Duş Köpüğü: Rossman Mağazalarının kendi markası sanırım. Açık konuşmam gerekirse çok ayrıntılı bilmiyorum yalnız organik  olmadığını biliyorum. Serinin başka ürünleri de var. Ben en çok bu duş köpüğünü merak ettiğim için bir tane edinmiştim. Benim için nötr bir ürün. İlk başta duş ve köpük olayı çok sempatik gelse de sonradan pratik oluşu dışında bir fonksiyonunu görmedim. Kokusu kalıcı değil, cilt nemlendirmesi standart bir duş ürünü ile aynı. Ürünü ben sadece yaz mevsiminde denizde, plajda ya da seyahatlerde lif olmandan kullanılabileceği için pratik buldum. Böylesi durumlar dışında sanırım bir daha edinmem.
3- Isana Deodorant: Bir Rossman ürünü daha. Şu an evimin yakınında bir Rossman Mağazası olduğu için bu ara değişik ürünler deniyorum. Isana ürünleri hakkında da çok ayrıntılı bilgim yok yalnız bu serinin temiz içerikli olduğunu duymuştum. Bu deodorant, çok hafif kokulu, koruması orta düzeyde bir ürün. Koruması benimiçin yeterli gelmiyor. Sanırım tekrar Nivea kullanacağım.
4- Listerine Ağız Bakım Suyu: Benim çok nadir kullandığım bir ürün ama ev ahalisi için bu en açık renkli olanını sürekli tüketiyoruz. Özellikle kızım dişteli tedavisi gördüğü için kullanıyor. Ben bu tür ürünleri kullandığım zaman genelde Aft durumumu tetikliyor, o nedenle kullanamıyorum. Çok naneli-mentollü diş macunu da kullanamam bu yüzden, kullanabildiklerim L' Angelica  ve Splat.




5- Avon 7 in 1 Vücut Kremi: Elimde kalan Avon ürünlerinden. Ayçiçeği özlü, hafif ışıltılı bir krem. Bunun bir de self tan olanı var. Onu daha çok yazın kullanıyorum. Nemlendirmesi güzel fena değil.
6- Avon Cherish Vücut Kremi: Parfüm promosyonu olan vücut kremlerinden biri. Bu kremlerin nemlendirmesi başarılı bulmuyorum. Zaten özel olarak aldığım bir ürün değil. Üyeliğimi de artık sonlandırdığım için bir daha edinmem.
7- Loreal Mucizevi Yağ Nemlendirici-Hafif DokuÇok sevdiğim bir ürün oldu kendileri. Bittikçe alırım sanırım.
8- Nip+Fab Glycolic Cleansing Peds: Çok olmazsa olmazbir ürün değil. Aslında yeni bir çeşidi olan Extreme versiyonunu da merak ediyorum ancak yakın zamanda sanırım almam.




9- Cabotine de Gres Parfüm: Çok nostaljik bir koku, bitmek üzere, ayrıntılı yazısı gelecek.
10- Mel Merio Parfüm: Yine Rossman Mağazalarının kendi markası bir parfüm. 3 rengi var bu en hafif olanı. Yeşil çay ve ilkbahar gibi güzel ve hafif bir kokusu var. Günlük kullanım için ideal. Kalıcılığı az, fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 18 tl. idi.
11- Dolce& Gabbana Light Blue Parfüm: Bittiği için çok üzüldüğüm bir ürün. İnsanı bıktırmayan bir koku, neyse ki 2. şişem duruyor.




12- Kenzo Parfüm Numunesi: Tek kullanımlık olsa da beni gençlik günlerime döndürmeyi başardı. Zaten çok severim ama uzun zamandan sonra koklayınca içimde yeniden bir ara edinme arzusu uyandırdı.
13- Estee Lauder Lash Primer: Çok başarılı bir ürün. Sanırım 3. kez bitirişim. Elimde şu anda kullandığım başka bir ürün var. Bir daha ki kez siyah versiyonu denemek istiyorum.
14- Maybelline Lash Sensational Mascara: Bloga özel olarak yazısın yazmadım. Bir ara herkesin favorisi bir rimeldi. Aldım denedim, benim için kirpikleri güzel ayıran bir rimeden öteye gidemedi ne yazık ki.
15- Essence Kaş Jeli: İşte markanın nadir olarak başarılı bulduğum ürünlerinden biri. Essence, ülkemizde Gratis Mağazalarından çekildi ancak başka mağazalarda bulusanız mutlaka edinilecek bir ürün bence. Kaşları sertleştirmeden, hafif renk vererek güzelce sabitliyor. Benim kaşlarımla problemim çok büyüktü neyse ki geçtiğimiz günlerde microblading  yaptırdım, bütün cesaretimi toplayıp güvendiğim ellere emanet ettim kendimi de artık kaş ürünleri kullanmaktan kurtuldum.

                   2017' de yeni bitti - gitti ürünleriyle ve daha çok renkli kozmetikle karşınızda olmak dileğiyle. Sevgiler ve sağlıklı, mutlu yıllar.    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder