30 Nisan 2017 Pazar

BİTTİ-GİTTİ-24(MART-NİSAN 2017)

                   Bir bitti - gitti yazısından daha merhabalar. Yine oldukça az ürün bitirdiğim bir 2 ay geçirdim. Bakalım Şubat ve Mart aylarında severek bitirdiğim ve zoraki kullandığım ürünler, çöpe gidenler nelermiş.
                   Yazıma başlamadan bulanık çıkan 1. fotoğraf için sizlerden özür diliyorum. Çektikten sonra fotoğrafları kontrol etmeden ürünleri atmış bulundum ve bu nedenle yenisini çekemedim.




1-2- Ogx Sea Mineral Şampuan ve Saç Kremi : Markanın sevdiğim ürünlerinden. Şu an kırmızı seriyi kullanıyorum. Merak ettiğim serileri kullanıp bitirince tekrar alabileceklerimden biri.
3- Isana Duş Jeli: Çok övüldüğü için merak edip almıştım. Bunlar sanırım kış mevsimi için sınırlı özel üretimdi. Kokusu güzel ama hiç kalıcı değil. 4 tl.lik fiyatı ile çok çok uygun tabii ama bu fiyata koku performansından da pek bir şey beklememek lazım. Birkaç çeşidini daha almıştım, bakalım onlar nasıl çıkacak.




4- Collagen Tonik: Çok yakın zamanda yazısını yazmıştım. Tekrar almayacağım.
5- Avon saç açıcı sprey :İnce telli dolaşan saçları tararken açmak için birebir. Sevdiğim bir üründü, sanırım artık bundan bulunmuyor, yeni versiyonu olabilir ama. Sevenler kataloglara bakabilirler.
6- Nip+ Fab Peeling: Yine sevdiğim bir üründü ama yine bu ürünü de almayacağım.
7- Clinique Kil Maskesi: Bir cilt bakım analizi sırasında markanın uzmanı tarafından verilmişti. 2 kez kullandım, aslında oldukça da güzel bir maskeydi ama ben kil maskesi kullanmayı pek sevmiyorum ve normal fiyatı da oldukça yüksek. Tam boyunu almam.




8- Elizabeth Arden Green Tea Lotus Parfüm: Ayrıntılı yazısı gelecek.
9- Elizabeth Arden Sun Flower Parfüm: 30 ml. lik minik bir parfümdü. Minik parfümler özellikle çantada taşımak için iyi oluyor. Ayrıntılı yazısını yazmadım ama Gratis'te denk gelir de bir kez daha alırsam yazacağım. Kokusunun kalıcılığı ve uygun fiyatı ile beni çok şaşırtan bir parfüm oldu. Kış mevsimi için ideal, şekerli olmayan ama sıcak bir koku. Tekrar alınabilir.
10- Elizabeth Arden mini parfüm: Tam adını hatırlamıyorum. Miktarı 3 - 5 ml. arasında değişen bu mini parfümleri en fazla 2 - 3 kez kullanabiliyorsunuz ama koku hakkında fikir vermesi açısından iyi oluyor. Bu güzel bir kokuydu mesela ama kalıcı değildi.
11- Banana Republic Malachite mini parfüm: Miktarı diğerlerine göre biraz daha büyük 7,5 ml. Çok beğendiğim bir koku oldu. Uygun fiyatlı tam boyuna denk gelirsem tekrar alabilirim.


             Evet görüldüğü üzere sadece koku üzerine gitmişim bu ay. Ayrıca bir süredir her türlü deodorant kullanımını hekim tavsiyesi ile bıraktım. Bu konu ile ilgili olarak bir ara ayrıntılı bir yazı yazmayı düşünüyorum. Bir sonraki bitti - gitti yazısında görüşmek üzere.....

            Sevgiler..........

7 yorum:

  1. Ben de eskisi kadar ürün bitiremiyorum, bu sene performansım baya düşük🙈
    Isana duş jellerinin kokuları kalıcı değil, sadece banyoyu kokutuyorlar😀 Fakat ben kalıcı kokulu duş jellerini hiç sevmiyorum, dolayısıyla bu limitli seriyi beğendim.
    Yeni açılanlar da vakitlice bitsinler diyorum. Sevgiler...💐

    YanıtlaSil
  2. Sea Mineral OGX'in bence en iyi serisi; diğer kullandıklarımdan aynı performansı alamadım. Isana'nın bu kış serisinin el yıkama sabunu aldım ben de; aslında kaşıcı olmamasını da sevdim diyebilirim :) Elizabeth Arden parfümlere bayılıyorum, net! Hele Green Tea ve Sun Flower favorilerim.
    Deodorant konusunu merak ettim Berna... umarım sıkıntılı bir durum yoktur. Ben geçen yazdan beri İpek Sabun'dan doğal deodorant alıyorum, çok memnunum. Fakat parfüm kullanmaya devam ediyorum (açıkçası kokular beni mutlu ediyor). Ama yazını merakla bekleyeceğim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Çok şükür sıkıntılı bir durum yok. Kişisel bir tercih diyelim. Evet beni de en mutlu eden şeylerden biri güzel koku. Sevgiler benden canim....

      Sil
    2. Canım çok teşekkür ederim. Çok şükür sıkıntılı bir durum yok. Kişisel bir tercih diyelim. Evet beni de en mutlu eden şeylerden biri güzel koku. Sevgiler benden canim....

      Sil
    3. Sıkıntı olmamasına çok sevindim Berna, öptüm yeniden!

      Sil
  3. fena değil performans yine de .. tebrikler..

    YanıtlaSil