16 Haziran 2017 Cuma

M.A.C MİNERAL ALLIK - SWEET SENTIMENT

                   Merhabalar, bugünkü yazım markanın 2014 yılı sonbaharında çıkarttığı Heirloom Mix koleksiyonun bir parçası olan Sweet Sentiment allık.
               





                  Normalde markanın koleksiyon ürünlerini pek başarılı bulmuyorum ve hatta bununla beraber kızarıklık sorunum nedeniyle bu tondaki pembe allıklardan da uzak dururum. Ancak bu allığı outlet satış mağazasında denediğimde rengini, yapısını ve özellikle kalıcılığını çok beğenince, hazır evde bir de genç kız yetişiyorken atıvermiştim sepete. Nitekim iyi de yapmışım o gün bugündür sıkça kullanıyorum. Özellikle günlük makyajlarında hafif  görüntüyü sevenler için bu tonlar oldukça iyi oluyor. Pembe tonuna rağmen çok ışıltısı olmadığı için genç yaş grubu tarafından da rahatlıkla kullanılabilir. Ben özellikle ilkbahar ve yaz aylarına yakıştırıyorum ama her mevsim kullanılabilecek güzel bir renk tabii.
                 Sürdükten sonra çok taze, canlı ve güzel bir görüntü veriyor. bana kendimi - hani böyle spordan yeni çıkınca kendimizi iyi hissederiz ya - hah işte tam da öyle hissettiriyor.
                 Ürünün yapısı oldukça yumuşak buna rağmen çok tozutmuyor ve kalıcılığı oldukça iyi, yağlı cildime rağmen 6 - 8 saat cildimde kalmış oluyor.
                 Ambalajı markanın ise eski versiyon allık ambalajlarından ancak yılbaşı koleksiyonu olduğu için siyah akrilik üzerine eklenen ışıltılar sanki galaksi havası ysratmış, çok hoş olmuş.




                     Bu allıkta en sevdiğim, miktarını artırarak tonunu liladan orta - koyu - canlı pembeye doğru ayarlayabilmeniz. Belki çok çok esmer bir cilt tonuna sahipseniz elinizin ayarını hafif tutarak aydınlatıcı olarak bile kullanılacak bir renk.




               Markanın allıklarını seviyorsanız belki bu koleksiyon ürününü artık raflarda bulamasanız bile benzer bir ton mutlaka bulacaksınızdır.


              Sevgiler ve mutlu hafta sonları.......

4 yorum:

  1. Gül kurusu sanmıştım da çok pembeymiş benim için güle güle kullan ✨

    YanıtlaSil
  2. Bu pembe tonları bazı tenlerde inanılmaz güzel duruyor :) Güle güle kullan, sevgiler <3

    YanıtlaSil