22 Haziran 2017 Perşembe

YVES ROCHER CERISIER EN FLEURS EDT - KİRAZ ÇİÇEĞİ

                   Merhabalar, bugünün konusu olan ürün, Yves Rocher kiraz çiçeği kokulu edt, geçtiğimiz kış kullanıp bitirdiğim kokulardan biriydi.




 
                    Yeniyıl zamanı güzel bir indirimle almıştım, böylece serideki dört kokudan ikisini denemiş oldum. Kiraz çiçeğini çok sevdiğim için hiç tereddüt etmeden seçmiştim ancak kalıcılığının bende bu kadar az olacağını hiç düşünmemiştim. Benim tenimde ortalama 2 - 4 saat civarında kalıcı oldu. Az kalıcılık, hem ürünün edt olmasından hem de benim cilt yapımdan kaynaklanıyor. Daha genç ciltlerde daha kalıcı olacağından eminim.






                               Yves Rocher kiraz çiçeği aslında çok hoş bir koku, oldukça hafif ama ben yine de sonbahar ve kışa daha çok yakıştırdım sanırım. İlk sıktığınız anda bol bol kiraz çiçeği ferahlığını hissediyorsunuz. Kesinlikle tatlı, sıcak ama şekerli olmayan taze, güzel bir koku. Kokusu gidene kadar garip bir şekilde kendimi bana taze ve yenilenmiş hissettirdi. Keşke daha kalıcı olsaydı da verdiği bu his daha uzun süre devam etseydi.
                            Ürün 100 ml. ve 60 tl. fiyatı var ancak marka çok sık indirime giriyor. Yarı fiyatına kadar indirimli alabilirsiniz. Kokuyu sevmiş olmama rağmen ben sanırım bir daha edinmeyeceğim. İçerik listesi ise aşağıdaki gibi;




                 Mutlu günler dileğiyle, sevgiler........

1 yorum:

  1. Yves Rocher'nin bu serisi çok güzel. Annemde de bir kaç çeşidi vardı bir ara, çok seviyordum ben de. Sevgiler :)

    YanıtlaSil