28 Temmuz 2017 Cuma

NIVEA AQUA SENSATION CANLANDIRICI BAKIM KREMİ

                    Merhabalar, yeni bir ürün yazısı ile karşınızdayım. Bugünün yazısına konu olan nemlendiriciyi bitti - gitti yazılarında daha önce görmüştünüz ancak yazısını yazmaya yeni fırsat bulabiliyorum.




                    Aslında ben markanın nemlendirici ürünlerine - hani şu bidiğimiz klasik yağlı kremi nedeniyle - biraz mesafeli dururdum. Ta ki önyargımı yıkıp denemek için kendime bir fırsat verene kadar....Nitekim sonuç güzel oldu ki,  kış - ilkbahar döneminde 2. kutuyu bitirdim.
                 Aqua Sensation canlandırıcı bakım kremi, yüksek nem içeren bileşiği ile cildiniz canlandırmayı ve esnekliğini artırmayı hedefleyen bir nemlendirici yüz bakım kremi. Kokusu misss gibi  klasik Nivea krem kokusunun biraz daha hafifletilmiş hali gibi. Yapısı yoğun ancak cilt tarafından hemen emiliyor, verdiği yumuşaklık müthiş, rengi hafif su yeşili. Ben ürünü her kadar su içeriğ olsa da yoğun yapılı bulduğum için kuru - normal ciltler için daha uygun gördüm. Ama eğer karma, yağlı cilde sahipseniz haftada 1 - 2 kez kür gibi ya da kış mevsiminde cildin dış etkenlerden daha çok etkilendiği zamanlarda kullanabilirsiniz. Yaş grubu olarak herhangi bir aralık belirtilmemiş. Örenk vermem gerekirse kızım haftada 1 kez peeling yaptığı akşamlarda bu kremi kullanıyor. Uygun fiyatı nedeniyle el ve tüm vücut için de kullanılabilir.




                  Ambalajı plastik, çevirmeli kapağa sahip kavanoz şeklinde. Özellikle seyahatlerde kullanmak için çok uygun ve yüz dışında vücudun diğer bölgeleri için de kullanılabildiği için yanınıza tek ürün almak istediğiniz zamanlar için ideal. Karton ambalajı ve içerik listesini fotoğraflamayı unutmuşum ama içeriği temiz değil. Ürün miktarı 50 ml. ve fiyatı 25 tl civarında. İndirim zamanları % 50 civarındaki fiyatıyla almak çok daha güzel oluyor. Ben yazın bu sıcak günlerinde çok çok daha hafif başka bir ürün kullanıyor olsam da kışa girerken yeniden alacağım.

               Sevgiler ve mutlu hafta sonları....... 

1 yorum:

  1. Süpermarket markaları keşke her cilt tipine uygun olmasa da. Onları da gruplasalar

    YanıtlaSil