24 Temmuz 2017 Pazartesi

OGX MOISTURE + VITAMIN B5 SHAMPOO AND CONDITIONER

                       Merhabalar: bir süredir yine ara verdim yazılara, evet biliyorum ama bu kez mecburi bir ara oldu sevgili okurlar. Önce bilgisayarımın bozulması, ardından fotoğrafları kurtarma ve yeni bilgisayar arayışı derken bugün yeniden buluştuk. Bu aradaki günlük telaşe ve koşturmaları hiç saymıyorum bile. Ha tatil mi o neydi hatırlamıyorum ?
                      Neyse efendim biz şimdi gelelim bugünki yazının konusuna;




uzunca bir süredir Organics şampuanları ve beraberinde saç kremlerini kullanıyorum ve hemen hemen kullandığım her seriden memnun kaldım. Diğer serilere etiket bölümünden ulaşabilirsiniz. Provitamin b5 içeren seriyi de ilkbahardan beri kullanıyorum, 2. şişe bitmek üzere.
                    Ogx provitamin B5 serisi, öncelili olarak saçlara nem vererek güçlendirmeyi amaçlıyor. Verdiği nem sayesinde kopma ve kırılmaları önleyerek saçların daha hızlı ve sağlıklı uzamasını sağlıyor. Benim saçlarımdaki etkisine gelecek olursam - ben saçları çok zor ve geç uzayan biriyim, öyle ayda 1 cm. falan asla uzamaz - şaşırtıcı biçimde kullandığımdan beri saçlarım daha bir hızlı uzadı diyebilirim ya da şöyle diyeyim normal uzama hızına geldi. Tabii bu durumda, yaz mevsiminin  gelmesiyle daha sık duş alıyor olmak ve benim bu dönemde Omega 3 açısından daha iyi beslenmemin etkisi de var. Bir hafta önce sıcaklardan çok bunalıp saçlarımı kısaltmış olsam da OGX şampuanları olabildiğince kullanıp, deneyimlemeye devam diyorum.




                   Şampuanla beraber bu serinin saç kreminden de oldukça memnun kaldım.  Her iki ürününde belirgin bir kokusu yok. Şampuanın rengi şeffaf ve verdiği temizlik hissi güzel, sadece yumuşaklık konusunda çok bir etki göremedim çünkü benim saçlarım boyalı işlem görmüş saçlar. Normal bir saçta eminim yumuşaklık etkisi de görülür. Saç kremi ise mat beyaz renkte, şampuan üzerine kullanınca yumuşatıyor, saçı kuruduktan sonra yağlandırmıyor.
                  Ogx Provitamin b5 serisi diğer seriler gibi 385 ml. ve 35 tl. civarında fiyata sahipler.

                  Sevgiler.......  

1 yorum:

  1. Benim de sırada bundan var. Ama yumuşaklık gözlemleyemediysen bende de olmaz. Tüh

    YanıtlaSil