18 Eylül 2017 Pazartesi

CALVIN KLEIN in 2 U PARFÜM

            Yeniden merhabalar, haftaya güzel bir ürünle başlayalım istedim, yine uzunca bir süre önce bitirdiğim bir ürün ama yazısını yazmak için ancak fırsat bulabildim. Calvin Klein in 2 u parfüm; bu parfüm yazısını farklı kılan nedir derseniz size 150 ml.'lik dev boy oluşu derim.




            Calvin Klein in 2 you parfüm oldukça ferah, genç, dinamik bir koku, sıcak notalar içermesine rağmen insanı baymayan, ciddi ortamlarda dikkat dağıtmayan yani pek çok ortama güzel uyum sağlayan bir koku.





                Kokunun yayılımı, iyi olmasına rağmen benim üzerimdeki kalıcılığı çok fazla olmadı, bu yüzdendir ki, kokmuyor kokmuyor diyip kolonya misali bol bol sıktım dolayısıyla da çabuk bitirdim.
                Ürünün şişe tasarımını çok genç ve spor buldum. Cam şişe üzerindeki plastik kaplamalı kısım bu spor havayı vermiş. Bu plastik kısım mat, akrilik bir yapıya sahip, 50 ve 100 ml.'lik şişeler için bir sorun olduğunu sanmıyorum ama 150 ml. şişe tasarımı için bence çok uygun olmamış. Çünkü elinize sıkmak için aldığınızda mat plastik kısım kayıyor ve tutma güçlüğü çekiyorsunuz. Şişeyi kavrayamıyorsunuz, çift el ile şişeyi tutarak parfümünüzü sıkmanız gerekiyor. Pek çok kez şişeyi düşürmekle karşı karşıya kaldım. Bu arada 150 ml.lik bu dev şişeyi çantada falan taşımak da imkansız, travelo tarzı bir ürün kullanmak en mantıklısı. Plastik küçük kapağı ise şişeye sorunsuz oturuyor.
               Ben bu kokunun gençler için her mevsim rahatlıkla kullanılabilecek bir koku olduğunu düşünüyorum. Kokunun fiyatları değişken, gramajına göre 70 - 120 tl. arasında değişiyor. Ancak bazı kozmetik marketlerde 150 ml. lik boyu 100 tl. den satışta oluyor. Belki denemek isteyebilirsiniz.

               Sevgiler.......    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder