27 Eylül 2017 Çarşamba

NEUTROGENA HYDRO BOOST WATER GEL MOISTURIZER

                        Sanırım kış mevsiminin sonuydu, marka çok sevilen göz makyajı temizleyicisine yeni ürünler ekledi. Jel temizleyici, tonik, temizleme mendili ve nemlendirici gibi ürünleri içeren koleksiyondaki ürünlerin hepsini merak ettim aslında ama denemek için  yazın karma - yağlı  bir hale dönüşen cildim için önce nemlendiriciyi seçtim.










                    Neutrogena Hydro Boost nemlendirici jel krem, içerdiği hyaluranik asit kapsülleri ve geliştirilmiş ileri derecede salınım sistemi ile cildi gün boyu nemli tuttuğunu belirtmiş. Jel yapısı sayesinde kolay emilen ürün, gerçekten yağlı cildimi güzel nemlendirdi (  ama öyle gün boyu falan değil ), yaz sıcaklarında terleyen yağlı cildimde kusma, vs yapmadan kullanabildiğim güzel bir ürün oldu. Ben özellikle akşamları duştan sonra kulandım. Ürünün öyle kırışıklık, gece bakımı vs. gibi özel bir iddiası yok. Gündüz kullandığımda da nemlendirme süresi biraz daha kısalmış olsa da ortalama güzel nemlendirme verdi. Ben ürünü daha çok genç ciltlere uygun buldum.
                 Yapısı çok güzel gerçekten de su gibi,cilt tarafından hemen emiliyor, üstüne rahatlıkla makyaj ( veya başka bir ürünü mesela güneş koruyucu sürebiliyorsunuz ) yapabiliyorsunuz.
                 Ürünün rengi jel yapısına uygun olarak açık mavi bir renk, bununla beraber dış ambalajda da mavi akrilik kullanılmış. Üründe beni rahatsız eden tek nokta, deterjanı andıran kokusu oldu. Öyle çok ağır bir parfüm kokusu yok ama nedendir bilmem normalde bu tür ürünlerin kokuları beni rahatsız etmezken bundan çok hoşlanmadım. Sürdükten sonra kokusu hemen kayboluyor, kokuyu hissetmiyorsunuz.
                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;








                       Ürün miktarı 50 ml. ve fiyatı yaklaşık 30 tl. Ben Gratis indirimlerinin birinde oldukça uygun bir fiyata edindim. Açık konuşmam gerekirse fiyat - performans değerlendirmesi yaptığımda normal fiyatını düşünürsek çok daha başarılı ürünler bulabiliriz. Ben sanırım çok zorda kalmadığım sürece bir daha edinmem ve başka ürünler denemeyi tercih ederim.
                 
                      Yeni yazılarda görüşmek üzere....

                      Sevgiler........

1 yorum:

  1. Bu seriyi ve özellikle nemlendiricileri çok merak etmeme rağmen, içeriklerindeki yoğun silikondan dolayı cesaret edememiştim. Genç ciltlere daha uygunsa da bana yazın bile yeterli gelmeyecektir. Fakat, yüz temizleme jelini bir ara denemeyi düşünüyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil