9 Ekim 2017 Pazartesi

SLEEK BAREKISSED ILLUMINATOR - MONACO

                  Yeniden merhabalar, bugün benim çok sevdiğim ürün çesitlerinden biri olan highlighter - aydınlatıcı bir ürünle karşınızdayım. Kendisi aslında bir anlık göz dönmesi sonuçu alınmış ama sonrasında tarafımdan çok sevilmiş bir üründür.
                  Şaka bir yana Sleek markası ülkemize geldiğinden beri ürünlerinden herhangi birini denememiştim ki  makyaj ve kozmetikle az - çok ilgilenenler far paletlerinin güzelliğini bilir. Benim de niyetim aslında bir far paleti almak için rafları incelemekti ama likit aydınlatıcı serisini görünce bayıldım ve tercih hakkımı bu üründen yana kullandım.




                               Sleek Barekissed Illuminator, standart bir likit aydınlatıcı aslında, Bu tür ürünleri isterseniz tek başına aydınlatmak istediğiniz bölgelere, isterseniz de nemlendirici, BB krem, fondöten gibi ürünlerinizin içine istediğiniz miktarda karıştırarak kullanabilirsiniz.
                               Barekissed Illuminator serisinde toplam 4 renk var. Benim seçtiğim renk Monaco ve ben bu aydınltıcının rengine hayranım. Makyaj üstüne tek başına uyguladığımda da, diğer ürünlerle karıştırdığımda da kesinlikle çok kalıcı. Pek çok kişinin aydınlatıcı kullanırken olmaktan korktuğu o disko topu halini ben çooook seviyorum, o yüzden tam aradığım ürün diyebilirim.






                      Günlük hayatımda ise en çok makyaj bazı ile karıştırarak kullanıyorum. Özellikle makyaj süngeri ile de çok güzel uygulanıyor, homojen bir görüntü elde ediyorum. Sonrasında ise tekrar kullanarak yoğunluğunu artırabilirsiniz.                                                                                    
                  Ben aslında seriden Cuba rengini de çok beğendim ama bu ürün kadar kullanmayacağımı bildiğimden henüz almadım.   
              Cam ve pompalı ambalaj oldukça şık. Seyahatler  için biraz ağır ve kırılma riski olsa da kullanımı kolay. Kapak problemi yok. Miktarı 20 ml. ve fiyatı 57 tl. Sleek markası Gratis   Mağazalarında satılıyor indirimleri takip ederek daha uygun fiyata edinebilirsiniz. 
  Ambalaj üstü bilgileri ise direkt ürün üzerinde, meraklıları için fotoğraflıyorum. 




                                                                                                              

7 yorum:

  1. Bu aydınlatıcı uzun zamandır aklımda, kuru ciltli olduğumdan likit aydınlatıcıları çok seviyorum. Güle güle kullan, çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatıcı seviyorsan memnun kalacağını düşünüyorum. Sevgiler...

      Sil
  2. geldiğinden beri gözüm var bunda ama koca bir şişe ürün bitiremem diye alamıyorum :(( güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyordum ama simdiden şişenin 3'de birini bitirdim bile....😀

      Sil
  3. Ya bu ürünler çok övülüyor, hatta bir arkadaşım her indirimde rose-gold tonlu olanını almam için baskı yapyıor bana :))) Bu tonu da çok hoşmuş, güle güle kullan Berna'cım :) Sevgiler!

    YanıtlaSil