30 Aralık 2017 Cumartesi

2017' de BİTİREBİLDİĞİM TÜM RENKLİ KOZMETİK - MAKYAJ ÜRÜNLERİ

                 Geçtiğimiz yılın son bitenler yazısını yazdığımda, sevgili Blana' dan görüp, seneye ben de renkli kozmetik ürünlerini 1 yıl boyunca ayırıp öyle yazacağım demiştim. Çok daha zor olacağını düşünmüştüm aslında ama en çok hangi ürünleri bitirdiğimi görmek, boş yere neler aldığımı bilmek açısından çokkk iyi oldu. Buradan sevgili Blana' ya bir kez daha teşekkürler.
                 Arada unutup attığım 2 ruj ve bir de kırılan allığım var. Onları da yazacağım.
                 Öyleyse başlayalım;




1,2,3,4,5 - Essence Rimeller: Essence rimelleri çok denemek istiyordum, uygun fiyatlı oluşları nedeniyle de merak ettiklerimin hepsini aldım, sırasıyla denedim. Hepsinin farklı farklı fırçaları var. 1 numara normal bir kıl fırça mesela, 2 numara dalgalı fırça hiç sevmedim, 3 numaranın fırçası ise aşırı büyük ve kirpik boyayayım derken sağı solu boyuyor insan, bir de çok kötü kokuyor. 4 numara plastik fırça çok güzel ayırıyor, kaldırıyor. Ben en çok 4 ve 5 numarayı sevdim, kirpiklerim iyi anlaştı. 5 numara zaten waterproof bir rimel olduğu için diğerlerine göre daha uzun süre dayandı, akma, bulaşma yapmadı. Essence rimeller hakkındaki genel kanım çok çok uygun fiyatlılar ama çok çabuk kuruyorlar. Çabuk kurudukları için de genelde uzun süre kirpikte kalmıyor, pul pul dökülüyorlar.




6 - Flormar Rimel Bazı: Yine çok merak ettiğim, piyasadaki diğer bazlara göre nispeten uygun fiyatlı bir baz. Fena değil, kirpikleri orta karar yoğunlaştırıyor, tabii kirpik bazının rimelinizle uyum sağlaması da lazım, yoksa daha kötü bir görüntü çıkıyor ortaya, Bir de bu bazın fırçası oldukça büyük, eğer üzerine sürdüğünüz rimel çok koyu renkli, iyi boyayan bir rimel değilse alttan beyaz beyaz görünüyor, çok dikkat etmek lazım. Alınabilir.




7 - Catrice Prime and Fine Primer: Çok sevdim, blogda ayrıca yazısı yok ama uygun fiyatlı ve oldukça başarılı bir makyaj bazı. Gözenek küçültme etkisi, makyajı tutuşu iyi. Hafiften aydınlık da veriyor. Bu bazın renk düzenleyici yeşil olanını da almak istiyorum ama bulmak ne mümkün. Uzun bir süredir benim bulunduğum bölgedeki Catrice standlarındaki ürün stokları yenilenmiyor.
8 - Sleek Aydınlatıcı Baz : Çok seviyorum. Benim için bu yılın favori ürünlerinden diyebilirim. Yukarıdaki ürünle birer damla karıştırıp kullanıyorum genelde. Çok güzel bir görüntü elde ediyorum. İsterseniz üzerine sadece pudra, bb krem, fondöten sürebilirsiniz, isterseniz de hiçbir şey sürmeyin. Her iki ürünümde 1 parmak kaldı. Siz bu yazıyı okurken muhtemelen tamamen bitmiş olacaklar.

.
  

9 - Vichy İdealia BB krem: Sonunda bitti, sevdiğim bir üründü. Yerine yanındaki yenisi geldi.
10 - Collagen BB Cream: Bir süredir bu ürünü kullanıyorum. Çok memnun kaldım. Collagen biliyorsunuz bir Kore markası ve ben Collagen markasından ne kullandıysam memnun kaldım. Oldukça azaldı, yeni yıl başında bitmiş olur. Yapısı, cilde oturuşu, BB krem olmasına rağmen kapatıcılığını çok başarılı buldum. Bu ürünün bir versiyonu daha var. Ambalajı gümüş rengi bir ara onu da denemek lazım.




11 - Maybelline Age Rewind Kapatıcı: Oldukça sevdim, light rengini almıştım ben, çok morluk vs. gibi problemli gözleriniz yoksa, hafif yapısıyla günlük kullanım için ideal.
12 - Maybelline Fit Me Kapatıcı: Ülkemize gelmeyen Maybelline fit me serisinin kapatıcısı. Ben Almanyadan almıştım, fiyatı 4 Euro idi. Özellikle bunları yazıyorum çünkü instagramda astronomik fiyatlara satanlar vardı. Ürünü ise çok sevmedim. Bence yapısı çok kuru, göz altı çizgilerine çok doluyor.
13 - Bobbi Brown Stick Kapatıcı: Benim emektar kapatıcım. İlk başlarda çok sevmemiştim. Göz altları için çok uygun bulmamıştım. Yüzümde leke, sivilce vs. onları kapatmak için kullanıyodum. Ama yanlış teknik uyguluyormuşum, direkt göz altına uygulamak yerine parmağıma ürün alıp biraz ısıtıyorum göz altlarıma o sekilde uyguladığımda çok çok daha başarılı oluyor. İndirimde denk gelirsem alabilirim.
 14 - Nars Kapatıcı Tester: Çok merak ettiğim ürünlerden biri daha. Hemen yandaki Maybelline fit me kapatıcıya uygun fiyatlı muadil olarak gösteriliyor bu kapatıcı ama bence alakası bile yok. Nars kesinlikle çok çok daha başarılı. Tam boyunu alabilirim.


  
15 - Shiseido Aydınlatıcı: Yani bu ürünler aslında tam bitti sayılmaz, dibini gördüm diyelim. Ama ben bitti sayıyorum artık. Çok severek kullandım, hatta tüm yüzüme pudra olarak, her kullandığımda iltifat aldım. Yeniden almam ama değişik ürün denemek isteyenler bakabilirler.
16 - The Balm Cindy Lou Manizer: The Balm ürünleriyle ben çok anlaşamıyorum. Elimde olan ürünlerini çıkardım ama bir tek bunu çok çok  ama çok seviyorum. İster sadece allık, ister aydınlatıcı olarak favori ürünlerimden. Pek çok blogda yazısı olduğunda ben yazmadım. Bunu bitti sayıyıorum ama atmıyorum tabii,son damlasına kadar kullanmaya devam.




17 - Givenchy Pudra: Severek kullandım. Renk eşitliyor oluşu çok güzel. Sabitleme özelliği de oldukça iyiydi. Kızarıklık sorunum var diye en çok yeşil tarfını kullanmışım. Şimdi bu ürünü bulmak zor sanırım ama başka versiyonlarını bulabilirsiniz.
18 - Loreal Allık: Yazın olabildiğince kullanmaya çalıştım. Rengi çok güzeldi. Bronz tene çok yakışıyor. Yalnız taşlaşma sorunu oldu artık bunda, çöpe gidecek sanırım.
19 - Tarte Allık: Fotoğrafını eklemeyi unuttuğum o çok güzel allığımın yarısının dibini görerek kalan yarısını da elimden düşürerek kırdım diyeyim.





20 - Ruby Rose Far ve göz kalemi: Bitirebldiğim tek göz farı ve kalemi demek ki bu kategoriden artık ürün almayacağım. Ruby Rose de değişik bir ürün. Çift taraflı, bir tarafı kalem göz farı, diğer tarafı göz kalemi. Farın rengi çok güzel bir bronz kahve, kalem de koyu kahverengiydi. Fena değil başarılı bir üründü. Bana arap ülkelerini birinden hediye gelmişti ama buralarda da nadiren bulunuyor sanırım.
21 - Avon Ruj. Markanın rujları genel olarak fena değil, bazı renkleri ise çok güzel. Bu rujun rengi çok güzel bir bronz kahveydi yine sevdiğimiz renkler. Eskiden temsilciydim artık yapmıyorum, birkaç tane  stok yapmışım. Onları da kullanıp bitirmeli en kısa zamanda.
Bu ruja ilaveten Rimmel ve Chanel rujları da yazın bitirdim. Ancak bitenleri biriktirdiğimi unuttuğum için çoktan çöpü boyladılar.

              Evet, eğer yazının sonuna kadar sıkılmadan okuduysanız, öncelikle çok teşekkür ederim. Bu yazının arkasından standart bitti - gitti yazısı gelecek. 2018 de yine renkli kozmetikleri böyle yazıp yazmamaya karar veremdim henüz. Durumum nasıl ona da karar veremedim. Ama neleri en çok kullandığımı artık çok iyi biliyorum.
              2018 de yine, yeni güzel, renkli makyaj ürünleriyle görüşmek  üzere....

              Sevgiler.......  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder