15 Aralık 2017 Cuma

ROC DOUBLE ACTION EYE MAKE - UP REMOVER

                  Yeniden merhabalar; son yazım beim çok sevdiğim göz farlarından oluşuyordu. Göz makyajı yapmak güzel de, e bir de o makyajı temizlemesi var değil mi? Bugün son zamanlarda oldukça sevdiğim, koyu göz makyajlarını bile rahatlıkla temizleyebildiğim bir göz makyaj temzileyiciden bahsetmek istiyorum.




                   Eminim ki, aranızda daha önceden markanın ürünlerini kullananlar vardır. Ben yıllardır duyardım ve kozmetik market raflarında görürdüm de denemek bir türlü kısmet olmamıştı. Son indirimlerin birinde tercih hakkımı bu üründen yana kullandım.
                  Çift fazdan oluşan Roc göz makyajı temizleyici, klasik mavi renkte, kullanmadan önce çalkalayıp yağ ve su fazlarının birbirine geçişini sağlıyorsunuz. Herhangi bir kokusu yok. Kare pamuklar üzerine döktüğüm temizleyiciyi, gözümü kapatarak makyajlı göz kapağım üzerinde birkaç saniye bekletiyorum, sonrasında kirpiklerimin dökülmesini engellemek için pamuğu aşağıya doğru hareketlerle çekerek ( asla ovalamayın bu şekilde sadece kirpiklerinize değil, temizleyicinin göz içine kaçmasını da sağlamış olursunuz ve en iyi temizleyici bile göz içini yakar )  makyajımı temzliyorum.
                 Roc göz makyajı temizleyici, kullandığım süre içerisinde herhangi bir alerjik reaksiyon oluşturmadı. Yanma, kızarıklık, kaşıntı ve çift fazlı temizleyicilerin kullanımından sonra oluşan en büyük sorunlardan bir olan yağ butonu - milia oluşturmadı.
                 Ben performansını bu kategorinin üst segment ürünlerinden olan Lancome ve Clarins göz makyajı temizleyiciye yakın buldum. Ürün miktarı 125 ml. ve indirimsiz normal fiyatı 50 tl. civarında. Bu noktada sürekli makyaj yapıyorsanız fiyat daha ekonomik ürünlere göre yüksek gelebilir.
                 Ambalaj üstü biligilerini ise aşağıya ekliyorum.







                                     Yeni bir yazıda görüşmek üzere.
                                   

                                     Sevgiler........       

3 yorum:

  1. bu ürünü hiç bilmiyordum bilgiler için çok teşekkürler, ben de diadermine markasının çift fazlı göz makyaj temizleyicisini kullanıyorum. Çok memnunum. İyi günler dilerim =))

    YanıtlaSil
  2. denemediğim bu kaldı sanırım ama fiyatı oldukça yüksek bence..

    YanıtlaSil
  3. Lise sonu-üniversite başı dönemde bu markayı çok severdim ama o zaman drugstore değil, high-end gibiydi sanki :) Ben hala yağ ile temizlemeye devam ettiğim için elim başka şeye gitmiyor ama performansı nedeniyle aklımda olsun ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil